Merhaba dostlar yeni bi proje üzerinde çalışıyorum lakin bazı konularda bilginize ihtiyacım var.
Sahne editleme, ikili diyaloglar ve başka bi kaç tavsiyelere daha. Alta bırakıyorum yarım kalan projeyi.
Öncelikle kolay gelsin.
Sahne editleme ile ilgili aşağıdaki konulara bakabilirsin. İlk konudaki sahne ekleme, bir sahneyi komple istediğin maç öncesi ve sonrasına taşımayı sağlıyor. 2. konudaki de o sahnelerdeki kodların ve yazıların ne şekilde olması gerektiğini anlatıyor.
CT 2 - Sahne Ekleme (tsubasatr.net)
Ara Sahne Editleme (Beklenen Paylaşım - Detaylı) (tsubasatr.net)
Birde bu alttaki konuya bakarsan orada 25. sıradaki ara sahneleri ve renkleri düzenleme konu başlığı altında ara sahneler ile ilgili tüm paylaşımlara ulaşabilirsin.
Bugüne Kadar Paylaşılan Tüm CT2 Paylaşımlarına Buradan Ulaşın (tsubasatr.net)
Ayrıca orijinal romu kendi romun ile beraber açıp 6010 ofsetine gelip yazılardan önceki kodları kopyalayıp oyununa yapıştırarak istediğin sahneyi oyuna ekleyebilirsin.
Ara Sahnede Oyuncuların Kodları (tsubasatr.net)
Bu yukarıdaki konuda bulunan oyuncu kodlarını ilgili sahnenin ofsetine gidip FB 01 den sonraki oyuncu animasyon kodunu değiştirerek istediğin oyuncuyu/kişiyi o sahneye ekleyebilirsin.
Mesela bu aşağıdaki kodlar
Tsubasa sahnesinin örnek kodları
FC DE FD FB 01
10 F7 F3 00 E1 40 - Bu kodlarla Tsubasa
Sao paolo forma rengi ile ara sahnede gözüküyor.
FC DE FD FB 01
4B F7 F3 FF 00 0C E1 40 - Bu kodlarla ise
Japonya forma rengiyle.
Yani 01 den sonraki ara sahne animasyon kodu dışında sonraki kodlarla önemli, forma rengi o bölüme göre bu kodlarla görünür.
Sahneler ile ilgili aşağıda birkaç bilgi daha vereyim
Herhangi bir sahne sonunda kapama kodları bu kodlar oluyor: FC DD ED 31 DE EA FF
Bir sonraki yeni sahnenin E8 ile başlayan kodlarını FF kodu sonrasına girmemiz ve 6010 da yer gösterim yaparken FF kodu sonrasına girdiğimiz E8 ile başlayan bölümü göstermek gerekiyor.
FC DD FF kodları da kapama için yeterli oluyor
Animasyon kaldırma:
Arka planda tribünlerin olduğu ama herhangi bir animasyonun çıkmasını istemediğimizde ve sadece metin bilgisinin yansımasını istediğimizde 01 den sonraki animasyon kodu yerine E0 kodunu girebiliriz.
Oyuncunun konuşma metni için: E9 E1 40 kodlarını girme yeterli
DE EA FD F9 10 FB 01
5C ED 69
E9 E1 40 / kodları bu şekilde olacak.
İstersen
CT2 - Shin Super striker (2023 versiyon) oyununu açıp orada 6010 dan itibaren hangi ara sahneleri hangi kodlarla uygulamışım ona da bakabilirsin.
Bunlar dışında sormak istediğin bir şey varsa buradan yazarsan o konularda da bilgimiz dahilinde yardımcı oluruz.
Tamam hocam onlara tekrar detaylı olarak göz gezdireceğim. Lakin sitedeki bazı konuların anlatımları karışık ve bazı offsetleri yok.
Mesela ben açılıştaki japonca yazıları kaldırıp oraya görsel ekleyeceğim hex kodlarını bulamadım.