Tsubasa Türkiye Platformu

Tam Versiyon: Captain Tsubasa (NES) - Wakashimazu Ken'den Sankakutobi Hareketini Çıkartmak
Şu anda arşiv modunu görüntülemektesiniz. Tam versiyonu görüntülemek için buraya tıklayınız.
Captain Tsubasa (NES) - Wakashimazu Ken'den Sankakutobi Hareketini Çıkartmak
1224 offset'indeki 16 kodunu 1F ile değiştirirsek Wakashimazu Ken'den Sankakutobi hareketi silinir.

Ekstra Bilgi 1: 125F offset'indeki kodu E0 yaparsak Wakashimazu Ken ile Sankakutobi hareketini yapmayı seçersek onun yerine good catch yapacaktır. E1 yapacak olursak da good punch yapacaktır.

Ekstra Bilgi 2: Sankakutobi'nin animasyonunu değiştirme başlangıç offset'i 1261.
Teşekkürler.

Yalnız kim Wakashimazu'yla özdeşleşmiş olan Triangle Jump hareketini ondan alır merak ediyorum. Açık Ağızlı Gülümseme
@Karl Heinz Schneider Onu Elzo Gertis, Schumacher, Rechard veya Wakashimazu Ken tipindeki başka bir kaleciye dönüştürmek isteyen herhangi biri mesela? Gülümseme
Evet olabilir.

CT2'deki Final Evolution hackinde de yapımcı Wakashimazu'yu Dolman olarak ayarlamıştı. Triangle Jump özelliğini de bırakmıştı ancak yakın görünümü Wakashimazu kalmıştı. Şut geldiğinde Wakashimazu tipiyle "Kahretsin!" deyip daha sonra Triangle Jump'la şuta uçuyordu Dolman. Açık Ağızlı Gülümseme

Yeri geldi, yazayım dedim.
@Karl Heinz Schneider Dediğim gibi kişinin yaratıcılığına bağlı Sankakutobi'nin Wakashimazu Ken'den çıkarılması ve onu başka bir kaleciye çevirme. Aynı şekilde buna benzer bir konum daha vardı, onda da Wakashimazu Ken'in Sankakutobi hareketini diğer kalecilere ekleyebiliyorduk o da çok yararlı bir konu mesela. Ayriyeten bilgi bilgidir. Ali'nin işini görürken Mehmet'in, Mustafa'nın işini görmeyen bilgi vardır faydasız bilgi yoktur herhangi bir oyunun rom hacking mevzusunda... Gülümseme