Tsubasa Türkiye Platformu

Tam Versiyon: CT3 Çift Animasyon Kullanımı!
Şu anda arşiv modunu görüntülemektesiniz. Tam versiyonu görüntülemek için buraya tıklayınız.
Sayfalar: 1 2
Şutların Kaleye Gidişlerini Düzenleme (1)
Animasyon Kodları (2)

Merhaba TsubasaTR ailesi,

Bu konuda sizlere kaleye gidişlerde nasıl basitçe 2 farklı animasyonu bir arada kullanabileceğinizi anlatacağım.

Bildiğiniz gibi şutların kaleye gidişlerinin sonlarında 1 veya 2 çift FF kodları bulunur. Yani şöyle ;

F9 01 23 FA 76 E4 28 BB BC CD 00 FF FF FF FF
Devamı için
Dikkat ! Linkleri Gormek Icin Yorum Yazmaniz Gerekmektedir. Gereksiz Spam Mesaj Atanlar Yasaklanacaktir. Emege Saygi Gosterdiginiz Ve Anlayisiniz Icin Tesekkurler
Bunda da F9 ile başlayan kodlar varmış ve kod dizilimlerinde de baya benzerlikler var.

Bu bahsettiğin şekilde 2, 3 farklı sahneyi birleştirebiliyoruz sanırım. Fire şutun kaleye gidişi ile Neo Tiger ın birleşimi gibi Gülümseme
Aynen öyle abi. Şu şutlara vuruş anı konusunu bitirebilsem, topa vuruş anının yanına kaleye gidişlerden en uygununu ekleyip görsel şölen yaratabiliyoruz ve bu çok hoş bir özellik. Keşke CT2'de de olsa. Dil Çıkarma
Bunun tam olarak CT2 den farklı olan yanı nedir?
Mesela abi CT2'de şöyle yazıyoruz

F7 0C 45 24 9D 00 FB

Buradaki 00 zaten yazı kodu oluyor, 2. animasyonu girmek için diğer satır kodları yazmamız gerekiyor F7 0C 45 24 9C 00 gibi veya en kötü 2 animasyon kodunu birleştirmemiz gerekiyor ki buda oyun ilerledikçe ofset sıkıntısına yol açıyor.

CT3'te ise şöyle yazıyoruz ;

F9 01 23 FA 76 E4 28 BB BC CD 00 F2 00

Tek sahne 2 animasyon.

Açıkçası ben CT2'de ki gibi animasyonları birleştirmektense(Birde onu başaramamak var) CT3'te ki gibi çift kod olarak girmeyi tercih ederdim.
Tam olarak anlayabilmem için denemem lazım. Denedikten sonra değerlendirmemi yapayım en iyisi.
Sayfalar: 1 2