Tsubasa Türkiye Platformu

Tam Versiyon: CT3 Tek Şut Kodları
Şu anda arşiv modunu görüntülemektesiniz. Tam versiyonu görüntülemek için buraya tıklayınız.
Sayfalar: 1 2 3
Merhaba TsubasaTR ailesi,

Aşağıdaki dökümanda oyundaki tüm şutların tıpkı CT2'deki gibi tek kod halleri mevcut, henüz bütün oyuncuların ofsetlerini çözemedim fakat Tsubasa'nın ofsetini örnek olarak verdim, deneyebilir/inceleyebilirsiniz.

[Resim: r26rj3.png]

Dikkat ! Linkleri Gormek Icin Yorum Yazmaniz Gerekmektedir. Gereksiz Spam Mesaj Atanlar Yasaklanacaktir. Emege Saygi Gosterdiginiz Ve Anlayisiniz Icin Tesekkurler
O bahsettiğin aynı şuta ait 3 sıralı kod, normalde bir versiyonu olsa bile hex editör tarafından ceza sahası alçak ve yüksek top olarak 2. 3. versiyonları olarak oluşturulur. CT2 de de bu durum var biliyorsun. Hani Slider-Cannon u ceza sahası dışında ekleriz ve oyuncu bunu normal şut gibi vurur ama kaleye gidişi slider-cannon gibidir, işte bu oyunda da aynı durum söz konusudur. Aşağıda verdiğim bununla ilgili CT2 konusunu incelersen daha rahat bir şekilde bu oyundaki bu kodları kavrayabilirsin.

Şutların Tüm Alanlardaki Versiyonları

Tabi bu oyunda da CT2 deki gibi o 2. 3. versiyonların aynı yeri gösteren kodları oluşmuştur. Oradan şutun orijinal yerini gösterip mesela bir rövaşatayı ceza sahası dışından orijinal haliyle kullanabilirsiniz.

Paylaşım için teşekkürler. Eline sağlık.
Sanırım haklısın abi o dediğin şekilde olan durum bu.

Tabi o şekilde olup olmadığını çözdükten sonra ofsetlerini de bulmak gerekiyor.
Mesela bir ceza sahası içi şutunu ceza sahası dışında vurduğun zaman vuruş anı normal şut gibi ise bu aynı CT2 deki durumdur. Tüm o şutlara ait 2. ve 3. versiyonların ofsetlerindeki yer gösterim kodları normal şutun bulunduğu yeri gösterir ve bu yüzden hepsinin yer gösterim kodları aynıdır. Tabi CT2 deki 22000 li bölümlerdeki o şut sahnelerine ait kodları bu oyunda henüz bulamamıştın sanırım? Onları bulduktan sonra bu yer gösterim kodlarına da rahat bir şekilde ulaşabilirsin.
Deli gibi aradığım kısımlar abi onlar.

Arama mantığımı tamamen CT2 üzerinden yapıyorum, ben şunu fark ettim bugüne kadar çıkarttığım pek çok özellik CT2'deki gibi sıralı şekilde, oyuncu isimlerinin sırası oyuncu kodlarına göre, oyuncu tipleri oyuncu kodlarına göre sıralı şekilde, 01 Tsubasa, 02 Renato, 03 Lima şeklinde gidiyor.

Ama sanırım onlara da ulaşmak üzereyim.
Evet bunu bende farkettim. Hatta CT4' de de benzer durumlar var. Bu yüzden CT2 deki o bölüme ait kodlar üzerinden gidersen kısa sürede sonuca ulaşabilirsin. Mesela bu oyunda da o sahnelerin kodları F9 ile başlıyor olabilir. FB ile kapatma kodu olabilir. Bu şekilde arat istersen. F9 02 gibi kodlarla arama yapabilirsin mesela.
Sayfalar: 1 2 3