Evet öyle yapmışım. Nasıl böyle bir hata yaptım bilmiyorum.
Sanırım birçok özellikte 4C kullandığımız için alışkanlık olmuş. Kendimden utandım.
Kusura bakma ya.
Bu arada bunu paslarda da uygulayabilir miyiz acaba? Birde hani biliyorsun istediğimiz şutu istediğimiz maçta gelecek şekilde ayarlayabiliyorduk ya işte paslar içinde bunu yapabilir miyiz acaba? Oyunun orjinalinde şutlar gibi sonradan gelen pas olmadığı için bunu yapabileceğimiz o bölüümlerdeki 3 kodluk yer gösterim kodları oluşmamış olabilir ama bir şekilde şutların o kodlarıyla irtibatlandırabilirsek diye düşünüyordum da, olur mu acaba?
2 Oyuncu örneği olmuştu ve bende buna 3. oyuncuyu ekledim ve ilki ile 2. si için kendinde sonraki oyuncunun ilk kodunu gösterecek şekilde ayarladım ama nedense 3. oyuncuda bu olmadı. Diğer şut, pas, çalım konusunda 3. oyuncuya aynı şekilde eklediğimde oldu ama nedense bunda olmadı. Senden birde 3. ve 4. oyuncuların o kendinden sonraki oyuncunun kodunu gösterecek o tek kodun ne olması gerektiğini de öğrenebilir miyim acaba?
(20-05-2017, Saat: 22:55)Hiena Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]2 Oyuncu örneği olmuştu ve bende buna 3. oyuncuyu ekledim ve ilki ile 2. si için kendinde sonraki oyuncunun ilk kodunu gösterecek şekilde ayarladım ama nedense 3. oyuncuda bu olmadı. Diğer şut, pas, çalım konusunda 3. oyuncuya aynı şekilde eklediğimde oldu ama nedense bunda olmadı. Senden birde 3. ve 4. oyuncuların o kendinden sonraki oyuncunun kodunu gösterecek o tek kodun ne olması gerektiğini de öğrenebilir miyim acaba?
1. Oyuncu : A0 Yani 2 . nci oyuncuyu
2. Oyuncu : A0 Yani 3 . nci oyuncuyu
3. Oyuncu : A0 Yani 4 . nci oyuncuyu
4. Oyuncu :
Çıkışı yani
60 kodunu gösterecek.
Eğer 2 .nci yazdığım koddaki XX kodlarını istiyorsan;
1. Oyuncu : 30
2. Oyuncu : 30
3. Oyuncu : 30
4. Oyuncu : 22
Bu şekilde
Tamam şimdi deneyeceğim bunları. Sağol
Tama şimdi oldu. Demek ki 2. bölüm kodumuz olan oyuncu kodlarından 2 kod sonraki o yer gösterme kodlarını da ayarlamamız gerekiyormuş. Bende niye olmuyor diye düşünüyordum. İlginç olan 2 oyuncu için uyguladığımızda, ilk oyuncunun o kodu, sonraki oyuncunun o alanını göstermeyip, 10 kodu olarak 68 9D 31 04 60 ile başlayan o kodları göstermesi.. Burada benim kafa karıştı. 3. oyuncuda da bu kodlar değişmeyecek sandım.
Şimdi 3. bir oyuncuya daha eklemek için aşağıdaki kod ayarlamalarını yaptım
C9
03 D0
2C 48 A0 00 B1 34 C9
01 D0
30 A5 26 C9
00 D0 0A A5 28 C5 29 F0 04 B0 07 90 0C 68 9D 31
04 60 68 A9 17 9D 31 04 60 68 A9 16 9D 31 04 60
C9
0C D0
2C 48 A0 00 B1 34 C9
1A D0
30 A5 26 C9
00 D0 0A A5 28 C5 29 F0 04 B0 07 90 0C 68 9D 31
04 60 68 A9 21 9D 31 04 60 68 A9 1B 9D 31 04 60
C9
19 D0
1A 48 A0 00 B1 34 C9
58 D0
22 A5 26 C9
00 D0 0A A5 28 C5 29 F0 04 B0 07 90 0C 68 9D 31
04 60 68 A9 0B 9D 31 04 60 68 A9 07 9D 31 04 60
Bilgiler için teşekkürler. Şimdi bu konuyla ilgili bir sorunum kalmadı.