Tsubasa Türkiye Platformu

Tam Versiyon: CT2 Sistem Kodları
Şu anda arşiv modunu görüntülemektesiniz. Tam versiyonu görüntülemek için buraya tıklayınız.
Sayfalar: 1 2
(15-05-2017, Saat: 22:05)Hiena Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]Bu örnekle beraber geri yer gösterim olayını daha iyi anladım. FF den itibaren geriye doğru sayarak istediğimiz yeri buluyoruz ve ona denk gelen kodu giriyoruz. Bu iyi bir gelişme oldu. Mesela oyunumda ilk zamanlarda 3FD20 ve 4CC0 lı bölümlerde yoğunlaşmıştım, birçok sahnenin kodları oradaydı ve editleme devam ettikçe sildiğim veya farklı bir yerde ekstra sahneler ile birleştirdiğim kodlar oldu ve bunla beraber o bölümlerde bazı yerlerde 9 boş kod alanı oldu. Bir başka yerde 15 oldu mesela. İşte yeni bir özelliği o boş bölüme almak istediğimde sayıyorum ve bakıyorum o boş yer ile benim kodlarım arasında 3, 4 kodluk fark oluyor ve bu yüzden yine normal tamamen boş olan bir yere giriyorum o kodları. Bu sayede o tür boş bölümlere bu şekildeki kodları girerim ve sonra biraz daha ilerisinde veya gerisinde 3, 4 kodluk boş alanlar varsa o son 3,4 kodu da oraya taşırım. Bu açıdan baya işe yarayacak. Zaten bu mantığı bildiğim için ilerde o özelliğe başka oyuncular içinde ekleme yapıp taşımak durumunda kalırsam son 3, 4 kodunun biraz daha geride veya ilerde olduğunu zaten hatırlarım.

Bu arada D0 ile F0 bu açıdan aynı işleve sahip olmuş oluyor anladığım kadarıyla.
D0 ve F0 ın kullanım şekli aynıdır.Sadece D0 kodu Eşit değilse git ,F0 kodununda eşitse git diye bir anlamı var.Temel farkları bu.
Anladım. Öyle olduğunu tespit etmiştim zaten. Bu önemli bilgiler için teşekkürler. Artık bu gibi özelliklerin kodlarında tıkanmayacağım. Daha kolay bir şekilde o kod dizilimlerini kavrayabileceğim. Güzel
güzel konu ellerine sağlık abi
SUPER
Sayfalar: 1 2