Tsubasa Türkiye Platformu

Tam Versiyon: CT 2 yi PC Formatında Yapma
Şu anda arşiv modunu görüntülemektesiniz. Tam versiyonu görüntülemek için buraya tıklayınız.
Sayfalar: 1 2 3 4
Aklıma bir çözüm yolu geldi, neden bu projeyi bir açık kaynak kodlu bir plarformda bunu dile getirmiyoruz?

Örnek: Linux platformunda.
Özet : HADİ DENEYELİM'!!! Gülümseme Gülümseme Gülümseme Gülümseme Gülümseme Gülümseme Yupi Yupi Yupi Yupi Yupi Yupi
(not: c veya c++ hakkında zerre kadar bilgim yok bana sormayın)


Arkadaşlar şöyle bir şey buldum belki oyunları baya yüksek grafikli yapmıyor ancak 3d'ye çeviriyor demo'sunu deneyebilirsiniz full versiyon 5 dolar
https://geod.itch.io/3dnes
Mantık olarak baya bi zahmetli iş çünkü nes kodlarını olduğu gibi c++ c ya da herhangi bir pc diline çevirmek çok zor ancak oyunu baştan sona kadar aynı özelliklerle yazmak mümkün ama bu da başka bir dil ve oyun motoru kullanmayı gerektirir.Bunun da nostaljiyi bozacağından endişeliyim.Ayrıca oyun motoru değişeceğinden aynı mekanikleri olduğu gibi yansıtmak imkansız olur ancak çok benzer bi oyun yapılabilir. xD xD xD xD
Videoları izledim de bu format modellemesi çok değişik olmuş; farklı bir his veriyor. Bunu hangi tür programlarla yapıyorlar, bilgin var mı?
(24-06-2017, Saat: 01:42)Hiena Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]Videoları izledim de bu format modellemesi çok değişik olmuş; farklı bir his veriyor. Bunu hangi tür programlarla yapıyorlar, bilgin var mı?

Hangi videoları izledin ?
(21-06-2017, Saat: 01:08)1i1znkronos Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]Arkadaşlar şöyle bir şey buldum belki oyunları baya yüksek grafikli yapmıyor ancak 3d'ye çeviriyor demo'sunu deneyebilirsiniz full versiyon 5 dolar
https://geod.itch.io/3dnes

Arkadaşımızın verdiği bu sitedeki videoları. Orada 3 boyutlu mario ve benzeri oyunlara ait görüntüler var, onlardan bahsediyordum.
Sayfalar: 1 2 3 4