Tsubasa Türkiye Platformu

Tam Versiyon: CT 2 rakip oyuncu level ve güçleri ?
Şu anda arşiv modunu görüntülemektesiniz. Tam versiyonu görüntülemek için buraya tıklayınız.
Sayfalar: 1 2
Enerji ve Skill Kodları Konusundan Takımlarımızın ve Tüm Takımların Skillerini Ayarlaya Bilirsin ;)
Mesela Tsubasanın Şutunu 99 Yapabilirsin Güzel
(09-06-2016, Saat: 18:20)Crazy Striker Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]Enerji ve Skill Kodları Konusundan Takımlarımızın ve Tüm Takımların Skillerini Ayarlaya Bilirsin ;)
Mesela Tsubasanın Şutunu 99 Yapabilirsin Güzel

Oyunu zaten çokça fazla defa bitirdim.amacım yeniden bitirmek ama şu şekilde.Her maçtan önce rakip özel oyuncularının güçlerini öğrenerek ve bunu maçta youmlayarak oyuna devam etmek.

Oynanmamış oyunda 2-3 level fazladan yükselinse dahi mesela Schneider kızdığında ne çalım atarken top almak mümkün olabiliyor ne pasını kesmek.Aynı şekilde Müller'in de yumruk gücünü merak ediyorum gibi.

Aslında nasıl bakıldığını kısaca anlatabilirsen çok hora geçer.

Sanıyorum önce Hex editör programını edinmem gerekiyor.Sonra offseti girip değerli görüyoruz ve bu değerleri rakama dönüştürüyoruz.Bu değerler devam eden oyunun anlık değerleri sanırım.Mesela Almanya maçına girmeden baktık Schneider kızarsa bir de kızdıktan sonra mı bakmamız laızm?

Benim anlamadığım hex ile direk nes oyununu sürüklüyoruz.Ben şu an 4.maçtayım Schneider in kodunu arattığımda özellik olarak 54 60 68 42 48 3C çıkıyor.Şut-pas-çalım-blok-kayma-pas kesme sırası ile. Biz sadece nes in içindekini gördüğümüze göre bu güçlerin ne zaman olduğunu nasıl ayırt ediyor? HEx editöre save dosyası göndermiyoruz ki biz.
Evet Schneider 'in Sinirlenmesinde Skilleri Güçleniyor Gülümseme Schneider 'in Sinirlenince Bakmana Gerek Yok Maça Girmeden Önce Bakabilirsin Ofsetlerden İstediğin Takım Oyuncusunu Anlık Değerler Değil Hep Sabit Değerler Ancak Sinirlenince Değişiyor Tabi Sonra Normal Değerlere Dönüyor Yani Oyun İÇindede Oyun Dışındada Değişmez İki Adet Değerleri Var Sabittir Bunlar 1. Normal 2. Sinirlenince Oyunu Kapatıp Açsanda Hep Aynı Değerler Olur Kodlar Sabit :Gülümseme
Hex Editör Programı Edinmen Gerekiyor Sitede Hepsi Mevcut Nasıl Kullanılır İle İlgili Konuların Da Olması Gerek Sonrasında Bu Konuları İncele

Enerji ve Skill Kodları (Asıl İçeriği Gösteren Bölüm))
http://www.tsubasatr.net/konu-Enerji-ve-...ill+enerji

Skill ve Enerji Ofsetleri
http://www.tsubasatr.net/konu-Skill-ve-E...tleri.html
Anladım.Kafamı biizm takımdan yani Tsubasadan gittiğim için biaz karıştırdım.Doğru değerler zaten hep sabit.

Şu an tek anlamadığım nokta kaldı.

Sen mesela Schneider'e Çalım : 105 Pass: 99 şut: 87 dir
block : 40 kayma : 40 pas kesme : 40 dır demişsin.

Schneider'in bendeki romdaki kodları normal hali

54 60 68 42 48 3C kodları.Sen bunu nasıl çevirdin?

Ok onu da çözdüm sanırım 16 lık sayı düzeninden 10luğa çeviriyoruzGülümseme)

Bunlar da mesela Nei nin kodları 4.maç.

0D 19 18 09 11 09

Bunu mesela çevirebilir misin?

Ok onu da çözdüm 16 lık sayı düzeninden 10luğa çevrilmiş halini söylüyorsun..
Dostum elimde olanı burada paylaştım konu olarak
inceleyebilirsin
http://www.tsubasatr.net/konu-CT2-Rakipl...1#pid47081
super
Sayfalar: 1 2