Tsubasa Türkiye | Giriş yapmadınız veya üye değilsiniz. Sitemize tam erişim için Giriş Yapın veya Kayıt Olun

*

Captain Tsubasa (NES) - Wakashimazu Ken Dışındaki Kalecilere de Sankakutobi Verme

Bu konu; 5 defa yorumlanmıştır.
Konu Sahibi : Retro Gamer
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
#1
Captain Tsubasa (NES) - Wakashimazu Ken Dışındaki Kalecilere de Sankakutobi Verme
-Offset'ler: 125D, 125E, 125F ve 1260

-125D Offset'i = Sağ Yön Tuşu ile Verilen Komut
-125E Offset'i = Sol Yön Tuşu ile Verilen Komut
-125F Offset'i = Aşağı Yön Tuşu ile Verilen Komut
-1260 Offset'i = Üst Yön Tuşu ile Verilen Komut

-00 = Yakalama
-01 = Yumruk
-02 = Sankakutobi

NOT: Diğer kaleciler (henüz bilindiği kadarıyla) aşağı yön tuşu ile kurtarış yapamıyor. Bu nedenle Wakashimazu Ken dışındaki kalecilere Sankakutobi hareketini vermek istiyorsak bunu ya sol yön tuşu ile verilen komut, ya sağ yön tuşu ile verilen komut, ya da üst yön tuşu ile verilen komutu 02 kodu ile Sankakutobi yapmamız gerekiyor. Wakashimazu Ken'de ise aşağı yön tuşuna Sankakutobi yerine yakalama veya yumruk verebiliyoruz diğer kalecilerin aksine. Tüm kaleciler sol, sağ ve üst yön tuşlarında aynı offset'leri paylaşıyorlar. 125D, 125E, 125F veya 1260 offset'indeki kodu E0 yaparsak Wakashimazu Ken ile Sankakutobi hareketini yapmayı seçersek onun yerine good catch yapacaktır. E1 yapacak olursak da good punch yapacaktır.



Ek Dosyalar
.txt   Wakashimazu Ken Dışındaki Kalecilere de Sankakutobi Verme.txt (Dosya Boyutu: 1.12 KB / İndirme Sayısı: 25)
Yukarı Çık Cevapla
#2
Güzel paylaşım teşekkürler.
[Resim: GxL9GX.jpg]
Yukarı Çık Cevapla
#3
Rica ederim, ne demek. Daha elimde var bulduğum Captain Tsubasa (NES) kodları onları da paylaşacağım. Birkaçını daha paylaştım istersen bakabilirsin konularıma. Daha elimde var diye hatırlıyorum paylaşmadığım ileride onları da atarım. Bu oyuna seve seve her saniye hizmet verebilirim üşenmeden. Gülümseme
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#4
Açıkçası ben bu oyuna çok kez başladım ama hiç bitirmeden bıraktım.
[Resim: GxL9GX.jpg]
Yukarı Çık Cevapla
#5
Gerçekten iyi bir paylaşım, teşekkür ederim.

Ben de bu oyuna bir türlü başlayamadım ancak eninde sonunda bu oyunu bitireceğimi umuyorum. Gülümseme

Bu arada bu kod benim çok ilgimi çekti. Wakashimazu hariç Triangle Jump hareketi diğer kalecilerde nasıl durur merak ediyorum.
Yukarı Çık Cevapla
#6
Bunda birçok etken etkili olabilir. Genelde insanlar serinin ilk oyununu radarda oyuncuları görememe (top sürerken), Combi Play dışında başka özel verkaç yapamama, özel pas olmaması, diğer Captain Tsubasa oyunlarına kıyasla daha az ara sahne olması vs. gibi nedenlerle pek beğenmiyor. Ama ben biraz haksız yargılandığını düşünüyorum bu oyunun açıkçası. İlk başta bu serinin ilk oyunu, kusurlar elbet olur. Lakin oyunda bana çok hoş gelen bazı unique özellikler var. Mesela Misaki Tarou'yu Fransa'da bulmak gibi. Hoş bir minigame olmuş bence. Dümdüz "al Misaki oyna işte tamam mı" demek yerine bu tarz değişik bir minigame hoş bir hava katmış işin içine. Bunun dışında güç dengesi olarak da beğeniyorum bu oyunu. Captain Tsubasa Vol II: Super Striker (NES) oyunu mesela bana göre çok dengesiz bir oyun. Gereksiz derecede zayıf kalmış bizim birçok oyuncumuz ve ilerleyen maçlarda rakiple aramızdaki fark gereksiz derecede fazla açılıyor gibi. Bu ilk oyun o konuda dengeli ama Wakashimazu Ken mesela düz şutla Sankakutobi ile gol yediğini 1 defa gördüm ömrümde onca sayısız bitirişimde. Onun dışında gayet başarılı ve çelik duvar gibi bir kaleci olmuş. Normal, özel dinlemeden tutuyor şutların çok büyük bir kısmını. Bu da biraz olsun maçın keyfini sürebilme ve korkusuzca atak yapabilme olasılığı sağlıyor bize bir yandan aslında. Hack konusunda da biraz hayal gücü, kıvrak zeka ve yaratıcılığa bağlı bu ilk oyun. İkinci oyundaki gibi zibilyon tane hex kodu yok malum. Olmayacağı anlamına geliyor mu tartışılır fakat şu anlık yok. Ben elimdekilerin hepsini paylaşacağım zaten zamanla (sitede hali hazırda bulunanlar hariç elbette). Bunun dışında Neo Tiger Shoot da direkt verilmek yerine açılıyor mesela. İşin içine black ball falan da girince iyice bir havaya sokuyor insanı. Sonra gizli diyaloglar vs. derken aslında sanıldığından çok daha fazlasına sahip Captain Tsubasa (NES). Sabaha kadar yazarım ama işim olduğundan fazla uzatmak da istemiyorum o yüzden seni Hikaru Matsuyama'nın Captain Tsubasa (NES) analizi ile baş başa bıraksam ne hissettiğimi ve oyuna nasıl bir gözle baktığımda genel anlamda anlarsın. Neden mi genel anlamda? Çünkü bu analizde gördüğünden çok daha fazlası benim için ama susma zamanı geldi gibi. Gülümseme O yüzden şimdilik bu analiz duygu ve düşüncelerime tercüman olsun Captain Tsubasa (NES) hakkında https://tsubasatr.net/konu-captain-tsuba...naliz.html iyi okumalar. Gülümseme

Teşekkürler Karl Heinz Schneider. İşinize yarar veyahut ilginizi dahi çekebiliyorsa ne mutlu bana. Sankakutobi diğer kalecilerde bazen normal, bazen ilginç duruyor diyerek merakını biraz arttırayım. Belki başka bir hex kodu keşfine veya bir hack oyununa vesile olurum kim bilir? Dil Çıkarma
Yukarı Çık Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
Captain Tsubasa 1 - Takım Kadrolarımız Hiena 17 1,576 30-04-2024, Saat: 05:15
Son Yorum: Martin_Diaz
Captain Tsubasa (NES) - Zaman Kodu Retro Gamer 2 769 16-04-2024, Saat: 10:47
Son Yorum: Kian
Captain Tsubasa 1 Level Ofsetleri Jun Misugi 20 2,119 16-04-2024, Saat: 07:23
Son Yorum: Kian
Captain Tsubasa (NES) - Rakip Takım Statları Retro Gamer 13 1,360 16-04-2024, Saat: 07:21
Son Yorum: Kian
Captain Tsubasa (NES) - Şutların Enerji Değeri Retro Gamer 2 754 16-04-2024, Saat: 07:17
Son Yorum: Kian

Yönetim Ayarları
Hızlı Menü:



Konuyu Okuyanlar
2 Kullanıcı Bu Konuyu Okudu:
arch_stanton (20-04-2024, 12:06), Kian (16-04-2024, 09:27)
 
Görüntüleyenler: 1 Ziyaretçi